Vesti

Saznajte najnovija MASMI dešavanja

Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?

Tokom maja meseca 2016. godine, sproveli smo opsežno kvantitativno istraživanje vezano za jednu veoma aktuelnu temu – takozvanu generaciju “Y” odnosno “milenijalse” u Srbiji.

Završen “Izazov 2016”

U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – “Izazov 2016”.

Intervju na portalu FitZaProdaju.com

U nastavku možete videti deo intervjua koji je gđa. Tatjana Mamula, direktorka Masmi Beograd, dala hrvatskom portalu FitZaProdaju.com

Navike online kupovine potrošača u Srbiji

Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015.

Put do zadovoljnih potrošača

U tekstu objavljenom u časopisu InStore, potrudili smo se da malo detaljnije predstavimo značaj tajne kupovine kao metode istraživanja tržišta.

Drugo istraživanje o poznavanju prava potrošača u Srbiji

Rezultati drugog istraživanja ukazuju na trenutno poznavanje ove teme među potrošačima u Srbiji i prikazuju napredak uticaja relevantne regulative na trenutno stanje svesti o pravima potrošača u Srbiji u prethodne dve godine.