Navike online kupovine potrošača u Srbiji

ebuiness masmi

Pogledajte neke od nalaza studije “ISTRAŽIVANJE BARIJERA I MOTIVATORA E-POTROŠAČA U SRBIJI” koje je Masmi Beograd uradio sa portalom e-poslovanje.biz. Istraživanje je urađeno od jula do oktobra 2015.

  • Otprilike jedna polovina stanovnika Srbije koristi internet svakodnevno, najčešće na PC računarima i laptopovima (90% korisnika), ali i na mobilnim telefonima (57% korisnika).
    Oni koji koriste internet su najčešće muškarci, mlađi, oni sa višim obrazovanjem i prihodima, i oni iz gradova.
  • Polovina online kupaca kupuje odeću, obuću i modne detalje, dok  jedna trećina kupuje elektroniku.
  • Preferirani metod  plaćanja za 4 od 5 online kupaca je plaćanje kešom pouzećem, dok svaki peti kupac bira  plaćanje  platnim karticama.
  • Nedostatak mogućnosti probanja  proizvoda predstavlja barijeru za polovinu ispitanika koji  ne kupuju online,  dok je svaki  treći zabrinut zbog  krađe podataka  ili novca.
Preuzmite kompletno istraživanje u PDF formatu